Tip os log ind
  • 1/: Butiksindretningen bliver mere og mere afgørende. Her er det Jette Toldsted (t.v.) og Gurli Nielsen, to tidligere kolleger, der hygger med en kop kakao sammen med indehaver af Rex Blomster Solvejg Laursen.
    Foto: Philip Horup
  • 1/: Børnefamilierne er vigtige kunder, og børnene skal underholdes. Jette Nielsen fra Skoringen i Ikast har underholdningen klar til de mindste, når mor og far skal shoppe.
    Foto: Philip Horup
  • 1/: Forbrugerne får og vil have mere på én gang. Mette Andersen og Morten Sigaard har derfor rent fysisk slået deres ellers meget forskellige butikker sammen.
    Foto: Philip Horup

Sådan satser detailhandlen på at ramme familierne

Forbrugernes købsadfærd ændrer sig. Sådan følger Ikasts butikker med
13. november 2018, 16.06

Ikast Før skulle vi bare handle en mælk. Nu vil vi næsten gerne kende koen, der har lavet mælken. De produkter, vi køber, skal indeholde en historie og en...

30 dages abonnement GRATIS - så kan du læse alt online indhold, læse e-avisen og få adgang til det elektroniske arkiv.

ja tak, lad mig prøve!

Allerede abonnent? Log ind




Mere Ikast