Tip os
Det er skilte som dette, der fra februar vil møde turister og forretningsrejsende i Københavns Lufthavn. ?Pr-foto

Københavns Lufthavn sælger Midtjylland

10. januar 2017, 16.45

Turisme Københavns Lufthavn er mange turister og forretningsrejsendes første møde med Danmark og er dermed et vigtigt udstillingsvindue. Derfor har lufthavnen sammen med de fem regioner i Danmark taget initiativ til at sætte fokus på erhverv og turisme i lufthavnen.

Fra begyndelsen af januar vil de rejsende i lufthavnen blive mødt af en kampagne, der viser nogle af mulighederne i Midtjylland. Kampagnen vises på lufthavnens mange skærme og målrettes både turister og forretningsrejsende fra udlandet. Tanken er, at regionen får mulighed for at synliggøre styrkerne i regionen ved at brande sig i forhold til både erhvervsliv og turisme.

- Region Midtjylland byder på flere interessante muligheder i forhold til erhverv og turisme - både i lokalt og i globalt perspektiv, og kampagnen giver os mulighed for at udpege nogle af disse for de mange internationale turister og erhvervsfolk, der strømmer gennem Københavns Lufthavn. Samtidig giver samarbejdet mulighed for at teste, hvor mange rejsende vi kan nå gennem denne form for branding af regionerne, siger udviklingsdirektør i Region Midtjylland Kim Kofod Hansen.

Ordet er dit